STÖRRE FÖR VAR DAG..

Då är det väl dags för mig "Lisa" att slänga in ett inlägg efter en varm dag som denna. både jag o hundarna har legat o gassat i solen tills de ville in till hundgården där det fanns lite skugga. men det har varit fullt med lek för de små och Ebba strosar runt lite för sig själv. hon vill ha lugn och ro,och det märks. i veckan som kommer ska jag och Henes sätta ihop en hundlåda som vi kan ha inne till valparna och Ebba. nu är det inte långt kvar, nästan en vecka.
Det kommer bli otroligt spännande eftersom varken jag eller Henes har haft någon valpkull innan. det kommer bli mycket jobb men det ska bli riktigt kul att få se vad det blir av Ebbas & Armas valpar sen så småning om. vi väntar spänt och hoppas allt går bra.



Ebba (stor som ett hus)


Överskottsenergin Wilma & Dixa leker




Hej så länge /Matte & Ebba


Kommentarer
Postat av: Kjell Edström

Hej Henes med sambo!

Jag tycker också det ska bli spännande med den här valpkullen eftersom jag som ägare till sjch such RR Armas och att jag ska ha en parningsvalp efter den här parningen.

Lycka till och hör av er när valpningen börjar.



Mvh

Kjell Edström (Armas husse)

2010-06-24 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0