5 VECKOR SEDAN FÖRSTA PARNINGEN.

Idag så är det 5 veckor sen vi parade hundarna första gången på den magiska mattan som Hasse använder sig av.

Det verkar dock som att den gav resultat. Jag vill egentligen inte vara ute för tidigt och säga att tiken är dräktig eller inte, men nog verkar hon vara det.
Jag avvaktar nog en vecka till innan jag säger helt säkert hur det ligger till.

4 valpar är redan tingade , 1 parningsvalp och 1 tikvalp ska jag behålla själv.
6 valpar har alltså bestämd framtid framför sig....

Med andra ord, beroende lite på hur många valpar som kommer så är det dags att agera nu.


Speela skickar hälsningar från skinnsoffan...



P.S Stackars husse när matte från se att hon får ligga i soffan när matte är på jobbet.!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0