BLIVANDE RÄVSTÖVARE.

Jag har funderat lite på sistonde. För er som har tid att läsa detta inlägg så tar det mindre än 2 minuter.

Jag tror att B-kullen kommer att ha ett gediget rävintresse, mer än vad jag själv hade räknat med från början om jag ska vara ärlig.

Hur tänker jag då

Jo,
1.hanen jagar räv och har dessutom pris på räv med över 60 ep. (Kilbackens Raju-Matti.)
2.Tikens mor- och farföräldrar har 1:a priser på räv. (Biabys Pixa och Eiman Janne)
3.Tikens mor är Norsk Rävchampion . ( Biabys Tuula NO(räv)JCH  ) 

4.Tiken har jagat räv det sista hon gjorde innan vi blåste av säsongen som var. (Biabys Speela)

Det är tack vare henne som jag skaffat mig en Foxterrier till de gånger som det slutar i gryt.  Hennes rävintresse ska dock plockas fram mer kommande säsongen. Harjakt i all ära, men föredrar nog en hund som kan ta sig an rävslag också.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0